MARKETING AUTOMATION
אוטומציות שמחברות בין עסקים ללקוחות -בדיוק בזמן הנכון

יש לך כבר את כל הדאטה – עכשיו הגיע הזמן להשתמש בו.


אוטומציות חכמות מנצלות את המידע מהאתר כדי לשלוח את המסר הנכון, ללקוח הנכון, ברגע הנכון – ולהגדיל את ערך הלקוח (LTV) בלי להגדיל את התקציב

.

למה זה חשוב?

שימור חוויית הלקוח
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות - AI
הגדלת LTV של הלקוח
הגדלת AOV של הלקוח
מניעת בזבוז תקציב פרסום

בעולם שבו הדאטא קיים, התקציבים חייבים לעבוד חכם יותר, אוטומציות שיווקיות מדויקות מאפשרות לעסק לחסוך בעלויות, לייעל את המשאבים, ולייצר פרסום ממוקד שמגדיל את ערך הלקוח (LTV) לאורך זמן.

רוצה לשמוע עוד?

השאר שם וטלפון וחכה להודעה מפתיעה.

שאלות ותשובות על MARKETING AUTOMATION

01. מה אני צריך כדי להתחיל עם Marketing Automation?

תשובה: כדי להתחיל, צריך אתר פעיל שכבר אוסף דאטה – כמו רכישות, הרשמות או ביקורים. משם נוכל לנתח את הנתונים, לזהות הזדמנויות, ולבנות אוטומציות שממנפות את מה שכבר קיים כדי לייצר יותר הכנסות בפחות מאמץ.

02. באיזה כלים משתמשים בMarketing Automation?

תשובה: יש מגוון כלים, בהתאם לצרכים של העסק – ממערכות דיוור, דרך פלטפורמות אוטומציה כמו Make, ועד צ׳אטבוטים ו־WhatsApp API. המטרה היא לחבר ביניהם כך שהנתונים מהאתר יעבדו יחד וייצרו תהליך שיווקי חכם ואוטומטי.

03. תוך כמה זמן נראה את השיפור?

תשובה: ברוב המקרים מתחילים לראות תוצאות כבר תוך כמה שבועות – במיוחד כשיש דאטה קיים באתר. ככל שהאוטומציות פועלות זמן רב יותר ונאסף יותר מידע, כך השיפור במכירות וב־LTV הולך וגדל.

4. זה מתאים רק לעסקים גדולים?

תשובה: לא, זה מתאים גם לעסקים קטנים – כל עוד יש תנועה ומכירות באתר. ברגע שיש דאטה שניתן לנתח, אפשר לבנות אוטומציות יעילות ולראות תוצאות מדידות תוך זמן קצר.

5. במה הכי טוב להתחיל? מיילים? ווצאפ? CRM?

תשובה: כל אתר מתחיל מנקודה שונה – לכן האסטרטגיה נבנית לפי מצב הדאטה, היקף התנועה ותקציבי הפרסום. המטרה היא לזהות את ההזדמנות המהירה ביותר לשיפור – בין אם זה שיפור תהליך איסוף הלידים, נטישת עגלה או הגדלת רכישות חוזרות.
.

בוא נדבר איך אני יכול לעזור לך

אם השקעת בפרסום - אל תשרוף כסף.
תן לפרסום שלך לעבוד טוב יותר.

לקוחות ממליצים

אני רוצה להמליץ בחום על ניר שלימד אותי בשיעורים אישיים אחד על אחת על כל מה שקשור לשיווק, אוטומציות, ניוזלטרים וכל מה שקשור לניהול מאחורי הקלעים של החנות שלי. ניר היה מקצועי בצורה בלתי רגילה, תמיד קשוב והצליח לעמוד בקצב שלי בצורה מרשימה. מעבר לזה, הוא תמיד היה פתוח לרעיונות חדשים והציע דרכים יצירתיות ויעילות להתמודד עם אתגרים. הדבר שאני הכי מעריכה בו זה שבכל פעם שהייתה לי שאלה או רעיון, הוא לא רק הסביר לי איך לעשות את הדברים, אלא לימד אותי כיצד אני יכולה לבצע אותם בעצמי – וזה משהו שלא מובן מאליו בכלל בבעל מקצוע. פייר, אני מרגישה הרבה יותר בטוחה ומיומנת בעשייה שלי עכשיו! אם אתם מחפשים מישהו עם ידע, סבלנות ויכולת להעביר הכל בצורה ברורה ויעיל – ניר הוא לגמרי הכתובת!   https://efratlobel.com

אפרת לובל – צלמת

ניר היה קשוב מהרגע הראשון!
ישר נכנס לעבודה עם מוטיבציה ורצון לסייע. ניר פתר לנו בעיית אוטומציה ממש מהר וזה היה מדהים!

גם לאחר מכן אם היו שאלות ניר ישר ענה וסייע לנו.

ממליצה בחום על ניר!
https://shevet-imahot.co.il

נגה, אתר שבט אמהות

לקוחות ממליצים

אני רוצה להמליץ בחום על ניר שלימד אותי בשיעורים אישיים אחד על אחת על כל מה שקשור לשיווק, אוטומציות, ניוזלטרים וכל מה שקשור לניהול מאחורי הקלעים של החנות שלי. ניר היה מקצועי בצורה בלתי רגילה, תמיד קשוב והצליח לעמוד בקצב שלי בצורה מרשימה. מעבר לזה, הוא תמיד היה פתוח לרעיונות חדשים והציע דרכים יצירתיות ויעילות להתמודד עם אתגרים. הדבר שאני הכי מעריכה בו זה שבכל פעם שהייתה לי שאלה או רעיון, הוא לא רק הסביר לי איך לעשות את הדברים, אלא לימד אותי כיצד אני יכולה לבצע אותם בעצמי – וזה משהו שלא מובן מאליו בכלל בבעל מקצוע. פייר, אני מרגישה הרבה יותר בטוחה ומיומנת בעשייה שלי עכשיו! אם אתם מחפשים מישהו עם ידע, סבלנות ויכולת להעביר הכל בצורה ברורה ויעיל – ניר הוא לגמרי הכתובת!   https://efratlobel.com

אפרת לובל – צלמת

ניר היה קשוב מהרגע הראשון!
ישר נכנס לעבודה עם מוטיבציה ורצון לסייע. ניר פתר לנו בעיית אוטומציה ממש מהר וזה היה מדהים!

גם לאחר מכן אם היו שאלות ניר ישר ענה וסייע לנו.

ממליצה בחום על ניר!
https://shevet-imahot.co.il

נגה, אתר שבט אמהות

דילוג לתוכן